Mikä MLL on?

Mannerheimin Lastensuojeluliitto (MLL) on avoin ja vaikuttava valtakunnallinen kansalaisjärjestö, jonka tehtävänä on edistää lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyvinvointia. Paikallisyhdistys tarjoaa kaikille mahdollisuuden osallistua toimintaan ja tehdä hyvää yhdessä.

Siilinjärven paikallisyhdistys on lapsiperheiden asialla Siilinjärven alueella. Meillä on toimintaamme tukevia jäseniä noin 360, mutta toiminta on avointa ihan kaikille, siis myös ei-jäsenille. Pyrimme vaikuttamaan paikalliseen päätöksentekoon tuomalla keskusteluun lapsiperheiden näkökulman ja lapsen edun.

Vapaaehtoisvoimin järjestämme toimintaa, kerhoja sekä monenlaisia tapahtumia lapsiperheille ja eri-ikäisille lapsille ja nuorille. Yhdistyksen hallitukselle voi esittää toiveita ja ideoita toimintaan liittyen.

Tervetuloa mukaan vaikuttamaan ja toimimaan lasten hyväksi!

Toimintaamme Siilinjärvellä vuonna 2024

• 4 muskariryhmää
  • 2 kuperkeikkakerho-ryhmää
  • Iltapöllöt Perhekahvila
  • Avoin perheliikunta

Olemme mukana myös:

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.