Jäsenyys ja jäsenedut

MLL:n jäsenyys on helpoin tapa tukea toimintaa lasten hyväksi!

Jäsenmaksut

Aikuisjäsen                         25 € / vuosi
Kannatusjäsen                 100 € / vuosi (yrityksille ja yhteisöille)

MLL:n jäsenenä saat:
► Lapsemme-lehden 4 kertaa vuodessa
► Alennuksia ja etuja sekä valtakunnallisesti että paikallisesti
► Alennusta yhdistyksemme kerhomaksuista (-20 €/lapsi/vuosi)

Jäsenkortilla saat etuja valtakunnallisesti majoitus ja kylpyläpalveluista, pääsymaksuista, risteilyistä, tuotteista ja verkkokaupoista.

Paikallisia etuja jäsenillemme:

Kylpylä         arkisin ma-pe: aikuinen 10 € ja lapsi 6 €

la, su, pyhäpäivät: aikuinen 11,50 € ja lapsi 6,80 €

Squash          5,50 € / ½ tuntia
Kuntosali     5,50 € / hlö
Tarjoushinnat annetaan Siilinjärven MLL:n paikallisyhdistyksen jäsenille ja heidän perheenjäsenille. Hinnan saa esittämällä jäsenkortin kylpylän kassalla. Aikuisten kylpylälippuun sisältyy kylpyläkäynti 2 tuntia tai yhdistelmäkäynti 1 tunti kuntosali + 1 tunti kylpylä tai ½ squash + 1 ½ tuntia kylpylä.

Eritasoisia uimaopetusryhmiä ympäri vuoden.

• Instrumentariumin kaikista myymälöistä 20 %:n alennus normaalihintaisista kehyksistä ja linsseistä (kampanjakehyksiin ei linssialennusta eikä kampanjalinssien oston yhteydessä kehysalennusta) sekä normaalihintaisista terveystutteista. Näöntarkastus 9 euroa.
  • Parturi-kampaamo Salon Fiore, Asematie 1. -10 % alennus hiustenhoitotuotteista

Lisäksi mm. seuraavat lähialueen / nettikauppojen edut:

• Jesper Junior:lastenvaateliikkeet tarjoavat - 10 % alennuksen normaalihintaisista tuottesta. Edun saa esittämällä jäsenkortin kassalla.
  • Lastentossut.fi-verkkokaupassa 10 %:n alennus. Kirjoita koodi MLL ostoskorissa kohtaan "käytä kuponki".
  • Oppi& Ilo -nettikaupasta  10 %:n alennus. Syötä tilaajatietojen yhteydessä olevaan tarjouskoodi-kenttään: LBA26HFF. Tilaajan tiedot -sivulle kirjoitetaan myös  MLL:n jäsennumero (esim. Matti Meikäläinen / 1234567).
  • Leikkien.fi-verkkolelukaupan ja Outlet-myymäläntuotteista 10 %:n alennus. Verkkokaupassa edun saa lisäämällä ostoskorin kuponkikoodi-kohtaan "MLLjäsenille" sekä ilmoittamalla tilauksen lisätietoja-kohdassa oman jäsennumeron. Tampereella sijaitsevassa myymälässä alennuksen saa esittämällä jäsenkortin. Leikkien-lelukutsujen järjestäjälle jäsenetuna lisälahja.

Hei yrittäjä, haluatko kannatusjäseneksi?

Kannatusjäsenenä tuet lapsia, nuoria ja lapsiperheitä Siilinjärvellä. MLL:n Siilinjärven paikallisyhdistyksen kannatusjäsenyys maksaa yritykselle 100€ vuodessa. Kannatusjäseniltä saaduilla tuloilla järjestämme monipuolista toimintaa lapsille ja lapsiperheille.

Kannatusjäsenemme näkyvät verkkosivuillamme etusivulla, josta voidaan johtaa linkki myös suoraan yrityksen verkkosivuille. Kannatusjäsenet näkyvät myös tapahtumissamme, jäsenkirjeissä ja erilaisissa yhdistyksen tiedotteissa. Yritys saa näin pienellä panostuksella paljon positiivista näkyvyyttä ja yhdistyksemme tärkeää tukea!

Ota yhteyttä!