Kuperkeikkakerho

Kuperkeikkakerho on alle kouluikäisten lasten liikunnallinen kerho. Kuperkeikkakerhossa tehdään tietysti kuperkeikkoja, mutta paljon muutakin: kerhossa temppuillaan, tasapainotellaan, kiipeillään, juostaan sekä pompitaan ja nautitaan liikunnan ilosta ja onnistumisista!

Tervetuloa liikkumaan!

Kuva:  Päivi Karjalainen

Vapaita kerhopaikkoja voi kysyä ja varasijoille voi ilmoittautua viestiä laittamalla: mll.siilinjarvi.kerhot@gmail.com

Kauden 2023-2024 Kuperkeikkakerhot:

MAANANTAISIN:
Paikka: Päivärinteen koulun sali (Kihmulantie 1)
klo 16.45–17.15          2–3 v. + vanhempi      TÄYNNÄ
klo 17.15–18.00          4–6 v.       TÄYNNÄ

Ilmoittautuminen koskee sekä syys- että kevätkautta.
Syyskausi alkaa viikolla 36 eli ma 4.9.2023.
Syyskaudella 12 kertaa (ei kerhoa viikolla 42.

Kevätkaudella 14 kertaa ( ei kerhoa viikoilla 10 ja 14).  Muutokset mahdollisia, ohjaaja antaa tarkemman aikataulun.

Kuperkeikkakerhon ohjaaja:
Hanna Savolainen, Liikunnan ja terveystiedon lehtori, TtM terveystieteiden maisteri

Hinnat:

Syyskausi 65 € , jäsenille 55 €
Kevätkausi 65 €, jäsenille 55 €
yhteensä molemmat kaudet 130 €, jäsenille 110 €

Jäseneksi voit liittyä täältä. Jäsenyys maksaa 25 € / vuosi. Jäsenyydellä saat paitsi edullisemman kerhomaksun, myös paljon muita etuja!

Maksaminen ja peruutusehdot

Huom! Ilmoittautuminen lomakkeella koskee sekä syys- että kevätkautta! Lähetämme hyväksymispostin ilmoittautumisajan jälkeen mikäli lapsesi mahtuu ryhmään mukaan. Varasijoista ilmoitamme erikseen.

• Maksuohjeet syyskaudesta tulevat kerhoon hyväksymissähköpostin mukana ennen kerhon alkua
  • Kevätkauden maksuohjeet lähetetään syyskauden loppupuolella sähköpostitse ilmoittajan sähköpostiin.
  • Kerhoa voi kokeilla yhden kerran, mutta se täytyy perua ennen seuraavaa kertaa kirjallisesti sähköpostilla (mll.siilinjarvi.kerhot@gmail.com), jos ei aio jatkaa kerhoa.
  • Mikäli peruutus tapahtuu myöhemmin veloitamme koko hinnan (sairastumistapauksissa kurssimaksu voidaan palauttaa lääkärintodistusta vastaan vain, jos osallistuminen koko kurssille estyy, yksittäisiä poissaolokertoja ei kuitenkaan korvata)
  • Kerhojen aikataulumuutokset mahdollisia, kahden peruutetun kerhokerran jälkeen tapahtuvat muutokset korvataan myöhemmin ilmoitettuna ajankohtana.
  • Mikäli sinulla on kysyttävää, esimerkiksi mihin ryhmään lapsesi olisi hyvä osallistua, älä epäröi ottaa yhteyttä (mll.siilinjarvi.kerhot@gmail.com)!

Yhteydenotot ja kyselyt sähköpostilla:  mll.siilinjarvi.kerhot@gmail.com

Kerhojen tietosuojaseloste