Muskarit

Lauluja ja leikkejä lapsille osaavan ohjaajan opastamana

Muskaritunnilla lauletaan, loruillaan ja kuunnellaan, kokeillaan ja soitetaan erilaisia soittimia sekä liikutaan musiikin tahdissa. Muskarituntien tarkoituksena on herättää lapsen kiinnostus ja rakkaus musiikkiin tavalla, jonka hän muistaa läpi koko elämänsä. Musiikista tulee tuolloin merkittävä osa lapsen elämää.

Muskariryhmiä järjestetään ikäryhmittäin. Jokaisessa ryhmässä huomioidaan lapsen ikäkausi ja tunnit rakennetaan lasten kehitystason mukaisesti. Pienten lasten muskariryhmissä lapset käyvät vanhemman kanssa. Lapsen kasvaessa ja kehitystason salliessa lapset alkavat käydä tunneilla ilman vanhempaa. Ryhmä toteutuu mikäli minimiosallistujamäärä (8hlö) täyttyy.

Kuva: Päivi Karjalainen

Vapaita kerhopaikkoja voi kysyä ja varasijoille voi ilmoittautua viestiä laittamalla: mll.siilinjarvi.kerhot@gmail.com

Kauden 2023-2024 Muskariryhmät:

KESKIVIIKKOISIN

Paikkana Siilinjärven seurakunta, iso kerhotila,
(Haarahongantie 4)
klo 16.50–17.20         Vauvaryhmä  TÄYNNÄ
klo 17.20–17.50          1–2 v. + vanh.  TÄYNNÄ
klo 18.00–18.30          2–3 v. + vanh.  TÄYNNÄ
klo 18.30–19.10         Perheryhmä 0-6v.+vanh.

Ilmoittautuminen koskee sekä syys- että kevätkautta.
Syyskausi  alkaa viikolla 36.
Syyskaudella 12 kertaa. (Ei muskaria viikolla 41 ja 42.

Kevätkaudella 14 kertaa (ei kerhoa viikoilla 10). Muutokset mahdollisia, ohjaaja antaa tarkemman aikataulun.

Muskariopettaja

Musiikkipedagogi
Henna Korhonen

Hinnat:

Syyskausi 65 € , jäsenille 55 €
Kevätkausi 65 €, jäsenille 55 €
eli yhteensä molemmat kaudet 130 €, jäsenille 110 €

Perheryhmässä toisen ja siitä seuraavien lapsien maksu:
Syksyllä 55 €, jäsenille 45 €
Keväällä 55 €, jäsenille 45 €
yhteensä molemmat kaudet toiselta lapselta 110 €, jäsenille 90 €

• Jäseneksi voit liittyä tästä, jäsenyys maksaa 25 € / vuosi. Jäsenyydellä saat paitsi edullisemman kerhomaksun, myös paljon muita etuja!

Maksaminen ja peruutuksen ehdot

Huom! Ilmoittautuminen lomakkeella koskee sekä syys- että kevätkautta! Ryhmät täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Lähetämme hyväksymispostin ilmoittautumisajan jälkeen mikäli lapsesi mahtuu ryhmään mukaan. Varasijoista ilmoitamme erikseen.

• Maksuohjeet syyskaudesta tulevat kerhoon hyväksymissähköpostin mukana ennen kerhon alkua
  • Kevätkauden maksuohjeet lähetetään syyskauden loppupuolella sähköpostitse ilmoittajan sähköpostiin.
  • Kerhoa voi kokeilla yhden kerran, mutta se täytyy perua ennen seuraavaa kertaa kirjallisesti sähköpostilla (mll.siilinjarvi.kerhot@gmail.com), jos ei aio jatkaa kerhoa.
  • Mikäli peruutus tapahtuu myöhemmin veloitamme koko hinnan (sairastumistapauksissa kurssimaksu voidaan palauttaa lääkärintodistusta vastaan vain, jos osallistuminen koko kurssille estyy, yksittäisiä poissaolokertoja ei kuitenkaan korvata).
  • Kerhojen aikataulumuutokset mahdollisia, kahden peruutetun kerhokerran jälkeen tapahtuvat muutokset korvataan myöhemmin ilmoitettuna ajankohtana.
  • Mikäli sinulla on kysyttävää esimerkiksi siitä, mihin ryhmään lapsesi olisi hyvä osallistua, älä epäröi ottaa yhteyttä (mll.siilinjarvi.kerhot@gmail.com)!

Yhteydenotot ja kyselyt sähköpostilla:  mll.siilinjarvi.kerhot@gmail.com

Kerhojen tietosuojaseloste